Dostaňte se do podvědomí lidí


Firemní akce, dětský den a různé festivaly. Jste malá nebo velká firma, která by se chtěla dostat do podvědomí lidí. Potřebujete nové zákazníky, nebo třeba nové zaměstnance? Díky takovým akcím jako jsou třeba firemní rodinné dny, dny otevřených dveří, dětské dny, nebo festyvaly se vám to může podařit. Díky nim se zviditelníte, jelikož na takové akce chodí spousta lidí ve všech věkových kategorii. Tak že nemusíte mít strach, že by o vás nezakopla ani noha.

marketing

A jak toho můžete dosáhnout?

Podívejte se kolem sebe, mrkněte třeba na nějaký billboard. Podívejte se na oblečení, které lidi nosí. Otevřete oči. Co vidíte? Támhle jde muž a má tričko, na kterém je logo firmy. Tričko vás na tolik zaujalo, že hned koukáte na internet, abyste zjistil, co to vlastně znamená. Ano internet vám prozradil tajemné logo, kde jde o velkou firmu s několika zaměstnanci. Hned vás zajímá, co že to vlastně dělají. A takhle fungují reklamní předměty. Je jedno, jestli máte triko, mikinu, nebo čepici s potiskem, hlavní důvod pro vás je, aby tahle reklama zaujali co nejvíce počet lidé, kteří mají o vás vědět, že tu jste.

čepice

Další příklad je putující propiska. Která se mlže dostat opravdu daleko. Jste v bance, na poště, nebo na nějaké akci, kde potřebujete něco psát nebo podepsat nějakou smlouvu. A ejhle, nemáte u sebe propisku, ale jen tak nevědomky druhá strana vytáhne ještě jednu, úplně tu samou, kterou píše on. Když se na ní pořádně podíváte, tak určitě zjistíte, že zde bude logo nebo název firmy. Propisku vám s úsměvem nechá, protože má další třeba tři. No a tak propiska koluje dál. Stejně jako třeba čepice, taková čepice (kšiltovka) se nosí hodně v létě, spousta lidí jí nosí i v zimě, tak proč toho nevyužít. Přesvědčte se na vlastní kůži, co takové reklamní předměty dokážou. A zda se o vás dozvědí i jinak než z letáčků.