Zlatá čísla mobilních telefonů slaví úspěch u mnohých z nás, někteří lidé je považují za prestižní záležitost, jiní vysloveně ocení praktičnost, neboť se šikovně uspořádané číslo lépe pamatuje. Komu se zlaté číslo může hodit, a jde o smysluplnou investici?
Havarijní servis – některé společnosti udržují nonstop havarijní servis, dostupný na e-mailu nebo na telefonu. Havarijní situace se týkají například rozbitého okna, zanesené kanalizace, ucpané toalety, úniku vody a plynu, zabouchnutí klíčů v bytě nebo jejich ztráta. Jestliže je číslo havarijního servisu dobře zapamatovatelné, bude to snazší jak pro klienty, tak i pro majitele těchto služeb, protože číslo pak můžete prozradit komukoli na počkání zpaměti.
Klientská zóna e-shopu – některé e-shopy provozují odborné poradenství a mají k dispozici klientskou zónu, například obchody se sportovním zbožím, s nábytkem, s potravinami či se zdravou výživou. Každý e-shop působí na zákazníky lépe, když uvádí kontaktní telefonní číslo ve tvaru zlatého čísla. Zde má také pochopitelně pro zákazníka svůj význam i zdarma volání, což ovšem ze strany obchodníka přináší další investici navíc.
Odvětví lazebnických služeb – lazebníci se těšili velkému zájmu veřejnosti již před staletími, máme tím na mysli například kadeřníky, holiče, pedikérky či maséry. Tito lidé jsou v každodenním kontaktu se svými klienty skrze e-mail a telefon, mnozí z nich své zákazníky navštěvují v domácnosti, takže je pro ně telefon velmi často používaným předmětem. Zlaté číslo mobilu se zde uplatní velice dobře, protože čím lépe si jej lidé zapamatují, tím rychlejší a pružnější je pak samotný kontakt a vzájemná spolupráce.
Jen tak pro radost – zlaté číslo ovšem můžete věnovat komukoli jen tak pro radost, potěší vaše příbuzné či známé pod vánočním stromkem nebo na narozeninové oslavě.